Samstag, November 04, 2006

Mein erstes CT

Hallo zusammen,

freue mich sehr, bin in mein erstes CT aufgenommen worden, bei www.digiscraps.de

Und meine ersten 4 LOs hab ich auch schon aus den zwei Kits gemacht, die möchte ich Euch hier zeigen:

Lukas Einschulung
credits: Fun Kit by Beatrice Zobel - www.digiscraps.de
Font: Andy Bold



Nova auf dem Spielplatz
credits: Fun Kit by Beatrice Zobel - www.digiscraps.de
Font: Arial Bold



Christmas Wishes
credits:
Kit Blue Christmas by Kleopatra - digiscraps.de
Font: St. Nicholas


Little Santa Claus


credits:
Kit Blue Christmas by Kleopatra - digiscraps.de

Kommentare :

nancy moises- BRASIL hat gesagt…

Haloo I am pra here to know its blog and to give the congratulations for the prominence. I offer award station of the moon in poemas(cliq in the black stamp in the lateral of mine blog) and award Blog Perola of net with much affection. I invite to make the registration pra to be prominence ok? Kiss I adored to know you.

mary (lauda) ´scraps and more hat gesagt…

dankeschön liebe Fabella fürs verscrappen meiner Kinder :) mary